Maksu- ja toimitusehdot

Päivitetty 26.3.2025

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä näihin voimassa oleviin ehtoihin.


Maksaminen

Verkkokaupassamme maksaminen on turvallista kotimaisen maksuvälittäjän, Checkout Finlandin, kautta.

Tuotteet ja postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytettävissä olevat maksutavat:

  • Verkkopankit: Nordea, OP, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Säästöpankit, POP Pankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken
  • Maksukortit (Visa, MasterCard jne.)
  • Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector

Tilausvahvistus

Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse heti tilauksen jälkeen. Vahvistus sisältää:

  • Tilausnumeron
  • Tilatut tuotteet
  • Loppusumman ja toimituskulut

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista.


Toimitusaika

Lähetämme varastotuotteet mahdollisimman pian – normaalisti 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Jälleenmyyjille toimitusaika on yleensä 3–7 arkipäivää. Sesonkiaikoina toimitus saattaa hieman viivästyä, ja ilmoitamme tällöin asiasta verkkosivullamme.

Jos jokin tuote on tilapäisesti loppunut, olemme sinuun yhteydessä.


Toimituskulut ja -tavat

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Toimitustavat:

  • Postipaketti (8,66 €): Noudettavissa valitsemastasi Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Toimitusaika 1–2 arkipäivää.
  • Nouto Kokkolasta: Nouto sovitusti Silé Cosmeticsin toimipisteeltä, 0 €. Ilmoitamme noudosta tekstiviestillä.

Yli 50 € tilaukset toimitamme veloituksetta (kuluttaja-asiakkaat).
Ilmainen toimitus ei koske yritys- tai jälleenmyyntiasiakkaita.

Jälleenmyyjille: Ilmainen toimitus yli 300 € (alv. 0 %) tilauksille. Toimituskulut määräytyvät tilauksen mukaan.


Palautusoikeus

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Palautettavan tuotteen tulee olla:

  • Käyttämätön
  • Alkuperäispakkauksessa
  • Myyntikelpoinen

Palautuskulu on 8,66 € (Suomi). Ulkomaan palautuksissa kulu määräytyy paikallisen toimitusmaksun mukaan.

Ota meihin aina ensin yhteyttä ennen palautusta:
✉️ info@silecosmetics.fi

Kun palautus on hyväksytty, ostosumma palautetaan käytetyn maksutavan kautta.


Ongelmatilanteet ja reklamaatiot

Jos tuote on viallinen, kadonnut tai saanut vaurioita kuljetuksessa, ilmoita siitä heti:
✉️ info@silecosmetics.fi

Ilmoitus on tehtävä 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisimman pian.


Tuotteet ja hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja mahdollisten hintavirheiden korjaamiseen.


Noutamaton paketti

Noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus.

Jos pakettia ei noudeta, ja se palautuu meille, vähennämme palautettavasta summasta molempien suuntien toimituskulut sekä käsittelymaksun (15 €). Mahdollinen jäljelle jäävä summa hyvitetään.


Kuluttajan oikeudet

Lisätietoa kuluttajansuojasta: